Aquest agost romandrem tancats. On Lab romandrà tancat aquest mes d'agost fins la setmana del…

Taller de bijuteria amb tall i gravat làser
Dissenya i crea les teves pròpies peces de bijuteria amb tecnologia làser!
FINALITZAT!
Apunta’t al nostre butlletí per a conéixer més convocatòries
T’agradaria crear arracades, penjolls, clauers o altres complements personalitzats? Et convidem a participar en aquest taller pràctic d’iniciació al disseny per a tall i gravat làser, pensat per a persones sense coneixements previs o amb poca experiència en eines digitals.
En una única sessió de 2 hores descobriràs com transformar una idea en un objecte real utilitzant programes de disseny senzills i la nostra màquina de tall i gravat làser. Aprendràs els conceptes bàsics necessaris per crear les teves primeres peces personalitzades de manera fàcil i guiada.
Durant el taller, coneixeràs el funcionament general de la tecnologia làser i aprendràs a preparar dissenys adaptats a aquest procés de fabricació. Treballarem amb formes, textos i elements gràfics simples perquè puguis crear un disseny propi des de zero o personalitzar models ja preparats.
També descobriràs les possibilitats creatives que ofereixen diferents materials utilitzats habitualment en la fabricació de bijuteria i complements. Veuràs com els teus dissenys es converteixen en peces físiques mitjançant el procés de tall i gravat.
No cal tenir experiència prèvia en disseny gràfic, fabricació digital ni ús de màquines làser. Només es requereix un domini bàsic de l’ordinador. L’objectiu és que experimentis, aprenguis i gaudeixis del procés creatiu obtenint una peça única dissenyada per tu mateix/a.
Vine a descobrir com la tecnologia i la creativitat es poden combinar per donar forma a les teves idees en un entorn proper, pràctic i accessible!
Requisits
- Edat mínima: 12 anys (els menors de 12 anys hauran d’assistir acompanyats per una persona adulta).
- Tot i que els nostres tècnics assistiran els participants durant tota l’activitat, es requereix un coneixement bàsic informàtic.
Calendari
8 de juliol.
Horari
17:30 a 19:30
Lloc
On Lab – Centre Cívic Vista Alegre
(carrer de Ramón y Cajal, cantonada amb carrer de Cervantes, s/n, Castelldefels)
INSCRIPCIONS:
Comments (0)