Aprèn a imprimir el teu nom o el teu logotip preferit a la teva gorra…

Taller d’estampació de tasses
T’agradaria dissenyar i personalitzar la teva pròpia tassa? En aquest taller pràctic aprendràs a crear un disseny senzill amb Inkscape i a convertir-lo en una decoració personalitzada utilitzant vinil i una planxa específica per a tasses.
Durant aquesta sessió de 2 hores coneixeràs tot el procés de personalització: des de la creació i preparació del disseny a l’ordinador fins al tall del vinil i la seva aplicació sobre la tassa mitjançant calor. Podràs crear una composició amb textos, formes o dibuixos i experimentar amb diferents possibilitats per aconseguir una tassa única i personalitzada.
També descobriràs com funciona un plòter de tall de vinil i els accessoris per a la planxa per a tasses, i quines possibilitats ofereixen aquestes eines per personalitzar objectes i crear dissenys propis d’una manera senzilla i accessible.
No cal tenir coneixements previs de disseny, Inkscape ni fabricació digital. Només es requereix un domini bàsic de l’ordinador i ganes d’aprendre, experimentar i passar una bona estona creativa.
Vine a combinar disseny, tecnologia i creativitat i emporta’t a casa una tassa personalitzada per tu!
Requisits:
- Edat mínima: 12 anys (els menors de 12 anys hauran d’assistir acompanyats d’una persona adulta).
- Es requereixen coneixements informàtics bàsics.
Calendari:
30 de setembre de 2026.
Horari:
De 17:30 a 19:30.
Lloc:
On Lab – Centre Cívic Vista Alegre
(carrer de Ramón y Cajal, cantonada amb el carrer Cervantes, s/n, Castelldefels)
Comments (0)