Març, 2020
Detall de l'activitat
1. Objectiu del curs: Capacitar als participants per a la realització d’ una bona gestió de magatzem, des de la ubicació de mercaderies
Més
Detall de l'activitat
1. Objectiu del curs:
Capacitar als participants per a la realització d’ una bona gestió de magatzem, des de la ubicació de mercaderies fins la preparació de comandes, distribució de mercaderies i la gestió del transport.
Dotar de metodologies i eines Lean per optimitzar la cadena de subministraments, evitant el desaprofitament de recursos i flexibilitzant els sistemes logístics.
Aplicar la filosofia Lean en els processos logístics i conèixer les seves eines que ens poden ajudar
Calcular l’OEE, principal indicador utilitzat en Lean, al món logístic.
Implementar mètodes i eines d’optimització i millora contínua en els processos logístics.
2. Adreçat a:
Persones en situació d’atur i persones en actiu que es troben en un procés de millora de feina per precarietat i temporalitat laboral. Es requereix un nivell mínim d’estudis d’ESO o equivalent o persones amb experiència laboral acreditada en el sector objecte d’intervenció. Els/les participants hauran d’estar prèviament inscrits/es com a demandants d’ocupació al Servei d’Ocupació de Catalunya.
Hora
3 (Dimarts) 16:00 - 17 (Dimarts) 19:00
Lloc
La Guaita
Carretera de la Sentiu, 1 08860 Castelldefels
