Skip to content
936 352 575 promocio.economica@castelldefels.org

Octubre, 2020

27oct16:0018:00MÀRQUETING PER A SISTEMA DE VENDA AUTOMATITZATCURS C3 PER A EMPRESES I PERSONES EMPRENEDORES ONLINE DE 16 A 18 H.

Més

Detall de l'activitat

Cada dia és més fàcil arribar als nostres potencials clients. Xarxes Socials, Blogs, Podcasts… Ja no hi ha barreres per arribar fins a ells.

No obstant això, i, justament per això, cada dia és més difícil vendre. Molt soroll, molta competència, molta dificultat per a escollir.

Hi ha un motiu fonamental per el qual comprem: CONFIANÇA. Només podem generar confiança sabent exactament allò que el nostre client necessita en cada moment i comunicant-nos directament amb ell.

I aquesta comunicació es pot generar poc a poc, amb sistemes automatitzats: el que hauràs sentit anomenar «Embuts”.

En aquest  C3 entendràs en què consisteixen i quins factors has de tenir en compte per a desenvolupar el teu propi Embut de Conversió.

Hora

(Dimarts) 16:00 - 18:00

Lloc

ONLINE

Back To Top
X