skip to Main Content
936 352 575 promocio.economica@castelldefels.org
Borsa treball recuperacio post pandemia

La Borsa de Treball mostra la tendència de recuperació post-pandèmia

El Servei Local d’Ocupació i d’Intermediació de la Borsa de treball ha gestionat durant el 2021 un total de 511 ofertes laborals, un volum superior respecte al 2020. Són dades esperançadores i sembla que ens apropin a una recuperació efectiva en relació amb llocs de feina perduts durant la crisi.

Entre els mesos de Gener i Desembre del 2021, els serveis relacionats amb la recerca de feina per a persones aturades han registrat 142 insercions laborals, el que representa una ràtio d’impacte del 30% i 268 empreses han ofert les seves necessitats laborals amb nosaltres.

Quins han estat els perfils més demandats?

Els perfils més demandats per les empreses del territori a la Borsa de treball han estat, en primer lloc:

  • Perfils relacionats amb l’Hostaleria (107), cuiners/es i ajudants de cuina.
  • Perfils administratius (87), comptables i recepcionistes.
  • Perfils d’oficis vinculats a tasques de manteniment i sector de la construcció (48)
  • Perfils d’operaris de neteja (45).

Recordem que el Servei d’Intermediació i Borsa de treball és un servei gratuït per a empreses/entitats o particulars del territori que ofereix difusió de les ofertes de treball i facilita l’accés a candidats/es, de forma àgil i ràpida, garantint la privacitat de les dades de l’empresa/particular realitzant la intermediació amb total confidencialitat.

La seva finalitat és donar resposta a les necessitats de personal de les empreses i posar en contacte a les empreses del municipi que necessiten personal amb persones que es troben en recerca activa d’ocupació.

Si necessites incorporar personal i vols publicar la teva oferta de feina pots sol.licitar el servei tan presencial com telemàticament, contacta amb La Guaita i t’ajudarem en el procés de recerca de personal.

Per + INFO ens trobareu al web La Guaita, al telèfon 936352575, o presencialment a La Guaita, (Carretera de la Sentiu, núm 1) o en els diferents perfils de xarxes socials.

This Post Has 0 Comments

Deixa un comentari

Back To Top
X