L’Àrea Metropolitana de Barcelona ha posat en marxa l’Acceleradora d’FP Dual, un projecte pilot al…
Contractació subvencionada i formació a mida amb 30 Plus
Necessiteu contractar personal? Us interessa una subvenció per a contractar? Perquè si estàs necessitant ampliar personal per donar resposta a les teves necessitats com empresa o negoci, el programa 30 Plus us interessa.
La contractació subvencionada i la formació a mida són dos eixos del programa 30 Plus, l’objectiu és “afavorir la inserció laboral de persones majors de 30 anys que actualment estan en situació d’atur proporcionant-los recursos, formació i competències per ocupar un determinat lloc de treball
Per tant, és fonamental per a nosaltres conèixer què necessita la vostra empresa, quins perfils professionals són del vostre interès perquè des de La Guaita puguem afinar la cerca i preseleccionar candidatures que s’ajustin a la vostra demanda.
Contractació subvencionada fins a 9 mesos:
Per a la convocatòria del 2019, la subvenció a la contractació és de 1.050€ per jornada completa amb un mínim de 6 mesos i fins a un màxim de 9.
En cas que la necessitat de contractació, del lloc de treball no sigui total, la subvenció serà proporcional en modalitats de contractació a temps parcial.
Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i pel Servei Públic d’Ocupació Estatal – Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social en el marc del Programa 30 Plus”, regulat per l’Ordre TSF / 132/2018, de 30 de juliol”.
Formació a mida:
Només coneixent de primera mà què necessites podrem activar els procediments de selecció més adients al lloc de treball que estàs necessitant cobrir, organitzant la formació a mida i amb el benefici afegit en forma de contractació subvencionada.
En qualsevol cas, per a nosaltres el més important és poder conèixer quines són les teves necessitats com a empresa, persona autònoma, societat civil privada, entitat o institució sense ànim de lucre.
La formació, obligatòria d’acord amb el que estableix en el programa, pot realitzar-se abans de la contractació o durant la mateixa. En cap cas la suma de la jornada de treball i de formació pot superar la jornada establerta en el contracte.
Si necessites més informació, no dubtis en contactar amb nosaltres. Pots fer-ho a través del correu electrònic, per telèfon (936 352 575) o responent al formulari que trobaràs en el següent enllaç.