Skip to content
936 352 575 promocio.economica@castelldefels.org

Maig, 2023

02maig(maig 2)15:3004(maig 4)17:3020 COSES QUE ELS AUTÒNOMS HAN DE SABER I NINGÚ ELS HI EXPLICAConferència ONLINE adreçada a persones empresàries o professionals autònomes. Del 2 al 4 de maig del 2023. Preinscripcions fins al 27 d'abril.

Més

Detall de l'activitat

  1. Objectiu:
  • En els últims anys estem sent receptors d’una gran quantitat de normatives que afecten l’esfera del treball autònom. De tots els aspectes que regulen aquestes lleis, n’hi ha alguns que poden passar desapercebuts o que, fins i tot, poden quedar eclipsats per altres grans titulars. Però que, no obstant això, són aspectes que si no es coneixen, no poden arribar a gaudir-se o a evitar-se. Aquest taller tracta d’abordar aquestes qüestions problemàtiques perquè la persona autònoma estigui informada per endavant i, arribat el cas, sàpiga com actuar.
  • Les persones participants trobaran resposta a dubtes que, en algun moment de l’operativa del seu dia a dia, s’han arribat a plantejar.

 

  1. Adreçat a:

Persones empresàries individuals o professionals autònomes amb la seva empresa en funcionament. Qualsevol persona interessada a aprofundir en les diferents temàtiques dels autònoms.

 

  1. Durada i horari: 

8 hores

Dimarts i dimecres, de 15:30 a 18:30 h.

Dijous, de 15:30 a 17:30 h.

 

  1. Lloc de realització:

Aula Virtual

 

  1. Dates previstes:

Inici: dimarts, 2 de maig del 2023

Final: dijous, 4 de maig del 2023

Data màxima de preinscripció: dijous, 27 d’abril del 2023

Hora

2 (Dimarts) 15:30 - 4 (Dijous) 17:30

Lloc

ONLINE

Organitza

La Guaitapromocio.economica@castelldefels.org

Back To Top
X