Abril, 2020

Detall de l'activitat
Dotar dels coneixements per al desenvolupament de plans de màrqueting; fer-ho adquirint els coneixements sobre les diferents eines de comunicació digital, i aprenent el funcionament i
Més
Detall de l'activitat
- Dotar dels coneixements per al desenvolupament de plans de màrqueting; fer-ho adquirint els coneixements sobre les diferents eines de comunicació digital, i aprenent el funcionament i les possibilitats per poder decidir i desenvolupar l’estratègia de màrqueting més reeixida.
- Conèixer les eines i instruments disponibles a les xarxes socials per promocionar una organització o marca, generar continguts atractius, crear una imatge i atreure clients.
- Crear i publicar pàgines web que integrin textos, imatges i altres elements, utilitzant llenguatges de marques i editors apropiats, segons especificacions i condicions d’usabilitat donades i realitzar els procediments d’instal·lació i verificació de les mateixes en el servidor corresponent.
Hora
Tot el dia (Dilluns)
Lloc
La Guaita
Carretera de la Sentiu, 1 08860 Castelldefels
Organitza
![]()
La Guaitapromocio.economica@castelldefels.org